مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست با بهزیستی

پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ

برگزای جلسه هم اندیشی معاون امور جوانان با مدیر و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان قم

معاون امور جوانان به منظور تعامل هر چه بیشتر با اداره کل بهزیستی جلسه هم اندیشی با حضور  جناب آقای دکتر  حاجی مظفری مدیرکل بهزیستی و کارشناسان آن اداره و کارشناس کانون غنچه های هلال احمر برگزار نمود.

در این جلسه آقای مصباحی معاون امور جوانان ضمن ارائه گزارشی پیرامون فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر و ارائه آمار از تعدادکانونها و فعالیت های آنها خواستار همکاری هر چه بیشتر بین هلال احمر و بهزیستی شدند.

در ادامه حاجی مظفری ضمن تقدیر از فعالیت های هلال احمر ، گزارش کوتاهی پیرامون فعالیتهای انجام شده در بهزیستی در ارتباط با کودکان ارائه نمودند و فعالیت ها و برنامه های هلال احمر را در راستای تربیت کودکان مدیر لایق معرفی نمود .

خانم صداقتی کارشناش کانون غنچه ها ی هلال احمر نیز طی سخنان خود به تشریح برنامه های کانون غنچه های هلال پرداخت و گفت : هدف از تشکیل این کانون ، نهادینه کردن حسن نوعدوستی و بشر دوستی در کودکان می باشد.

در این جلسه مقرر شد 6 مهدکودک تحت پوشش بهزیستی به عضویت کانون غنچه های هلال احمر در آیند.

در پایان برنامه، اعضای کانون غنچه های هلال احمر به اجرای سرود پرداختند و با اهدای گل به پرسنل بهزیستی از زحمات آنان تقدیر به عمل آوردند.

      

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی