مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

بازدید سرزده معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمراز مرکز امور جوانان و خانه پیش آهنگی جمعیت هلال احمر استان قم

عصر دیروز منیری معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به صورت سرزده از مرکز امور جوانان و خانه پیش آهنگی جمعیت هلال احمر استان قم بازدید به عمل آورد.
در ابتدای برنامه گروه تشریفات اعضای پیشاهنگی با ادای احترام و اجرای 2 سرود به استقبال وی رفته و سپس معاون امور جوانان و مسئول کانون پیشاهنگی در خصوص فعالتیهای گروه گزارش مبسوطی به سمع و نظر ایشان رساندند.
معاون سازمان جوانان ضمن تشکر از عملکرد بسیارخوب جمعیت هلال احمر استان قم ،در بخشی از سخنان خود گفت: به یمن و برکت کریمه اهل بیت بانو فاطمه معصومه(س) بازدید فعالیتهای پیشاهنگی استانها رااز استان قم شروع نموده ایم.
وی با اشاره به اقدامات و حضور چشمگیر جوانان قمی در اجرای برنامه های ابلاغی و پیشنهادی گفت: باوجود فعالیتها و اقداماتی که شما جوانان کوشای قمی انجام داده اید سطح توقع سازمان از استانهای دیگر بالا رفته است و می تواند برای اعضای پیشاهنگی کشور الگوی مناسبی باشد. 
در پایان بازدید معاون سازمان جلسه خصوصی با مربیان پیشاهنگی برگزار و نقطه نظرات و پیشنهادات آنان در خصوص پیشبرد اهداف پیشاهنگی به سمع و نظر ایشان رسانده شد.

  
 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی