مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در دانشگاه قم

 همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و بانو فاطمه زهرا (س) این نورانی‌ترین پیوند هستی، جشن باشکوهی توسط کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه قم برگزار شد.

محمد مصباحی موحد معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان این مطلب گفت: به مناسبت این پیوند آسمانی کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه قم جشن با شکوهی با حضور اساتید، کارشناسان و دانشجویان در محل تالار شیخ مفید برگزار نمودند. وی گفت: سرکار خانم دکتر حسینی از اساتید تربیت مدرس دانشگاه تهران سخنران این برنامه بوده است.

ـ دکتر حسینی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه مهمترین وسیله برای حفظ عفت عمومی ازدواج است گفت: اسلام به حکم فطرت، زن و مرد را موظف دانسته که در شرایط مخصوص ازدواج کنند و مهمترین وسیله برای حفظ حجاب و حیا در جامعه ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج می‌باشد. وی گفت: احادث و روایات بی‌شمار موجودات که یکی از آن، حدیثی است که رسول اکرم نقل شده که می‌فرماید: «کسی که می‌خواهد با روان پاک، با خداوند روبرو شود باید ازدواج کند» و نیز فرموده است: «من در روز رستاخیز بر سایر ملل به فزونی پیروانم مباهات می‌کنم». حسینی تصریح کرد: خداوند در یکی از آیات  خود مِ‌فرماید: زنان و مردان با هم ازدواج نمایند و ترس از فقر و تهی‌دستی آنان را از این مراسم بازندارد که خداوند آنان را بی‌نیاز می‌سازد.

لازم به یادآوری است در پایان مراسم گروه سرود پیشاهنگان هلال احمر استان با اجرای سرود پیرامون حضرت علی (ع) بر جشن و شادمانی اعضای شرکت‌کننده افزودند.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

بازم پیشاهنگا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی