مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گرامیداشت روز 13 آبان

شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۵۶ ق.ظ

به مناسبت یوم ا... 13 آبان روز دانش آموز، کانون دانش آ موزی هلال احمر استان قم با ابلاغ به نواحی آموزش و پرورش در خواست حضور اعضای دانش آموز در این برنامه را نمود. با توجه به اینکه فراخوان پائیزه پیشاهنگی از اول آبان ماه شروع شده بود تصمیم گرفتند تا با برپایی 5 اکیپ فراخوان عضویت در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و مسیر راهپیمایی از علاقمندان دانش آموز در نهضت  پیشاهنگی ثبت نام کنند. بدین منظور اعضای فعال پیشاهنگ به همراه مربیان پیشاهنگی  با برپایی اکیپ فراخوان عضویت و ایستگاه نقاشی در میدان آستانه میدان آستانه، مجاور حرم حضرت معصومه (س) واکیپ در شبستان نجمه خاتون در مجاورت محل اقامه نماز جمعه و برپایی اکیپ در مجاورت کتابخانه بین المللی آیه ا... نجفی  و برپایی اکیپ در میدان شهدا در مسیر راهپیمایی و توزیع بروشور و نصب تراکت تبلیغاتی در این اکیپها عضو گیری نمودند و به منظور بالا بردن سطح برنامه و میزان مشارکت اعضاء نهضت پیشاهنگی و اعضای کانون دانش آموزی و جوانان، تعدادی از اعضای فعال این کانونها با حضور در جمعیت هلال احمر استان و پیوستن به صفوف نماز گزاران نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی 13 آبان این روز را گرامی داشتند.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی