مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه سالروز تاسیس سازمان جوانان

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۲۳ ب.ظ

به مناسبت شصت و چهارمین سال تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

 نشست صمیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با پرسنل معاونت امور جوانان

به مناسبت فرا رسیدن شصت و چهارمین سال تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، نشست صمیمی با حضور مدیر عامل و پرسنل معاونت امور جوانان برگزار گردید.

دکتر خلیل ا... سائلی ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان، پرسنل این معاونت گفت: سازمان جوانان به عنوان قدیمی ترین تشکل در حوزه جمعیت هلال احمر با عمر بیش از 60 سال، گذرگاهی برای ورود به معاونتهای داوطلبان و امداد مصوب می گردد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور جوانان در عرصه های فرهنگی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: جوانی، یک پیوند درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است، در هر کشوری که به مسئله جوان و جوانان، آن چنان که حق این مطلب است درست رسیدگی بشود، آ« کشور راه پیشرفت را بدست خواهد آورد. جمعیت هلال احمر استان نیز کار با جوانان را در اولویت اقدامات خود قرار خواهد داد.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه کارشناسان مسئولین کانونهای معاونت جوانان ضمن بیان مشکلات و دغدغه های خود گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حوزه خود ارائه نمودند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۲)

مارا که دعوت نکردید
بابا ایول مدیر عامل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی