مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

حسین یاری شهروند برگزیده

شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۳۸ ب.ظ
حسین یاری به عنوان شهروند برگزیده انتخاب شد.
 
در نخستین جشنواره ملی شهروند برگزیده،که در تهران برگزار شد حسین یاری یکی از اعضای  جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان یکی از چهره‌های برتر انتخاب گردید.
دکتر خلیل‌ا... سائلی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان این مطلب گفت: این جشنواره با حضورفرمانده  نیروی انتظامی ـ رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و تعداد کثیری از مسؤولان کشوری برگزار شد. آقای حسین یاری یکی از چهره‌ها و اعضای فعال و کوشای جمعیت هلال احمر استان قم بعنوان شهروند برگزیده انتخاب شد.
 وی در مورد معیارهای انتخاب  شهروند برگزیده گفت: طبق نظر مسؤولان جشنواره ،رفتاری که در حوزه امنیت اجتماعی مؤثر بوده و منجر به نجات افراد شده و همچنین از مخاطرا ت جلوگیری نموده و مانع از بروز خسارت به جان و مال شهروندان شده شاخص‌ترین معیار برای دریافت این لوح بوده است.
 وی تصریح کرد: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با تلاش و پیگیری موجدانه ، توانسته است اعضای جوان و متعهد استان را با برنامه‌های متنوع و مبتنی بر فرهنگ اسلامی جذب و در راه اعتلای فرهنگ انقلابی پرورش دهد.
دکتر سائلی همچنین اشاره کرد: یکی از اقدامات  نو وتازه این معاونت راه‌اندازی گروه نمایش پیشاهنگی و جذب افراد مستعد در این زمینه است.
در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زحمات آقای نقدلویی و عسگری به عنوان مربیان جمعیت هلال احمر که در ارتقای کمی و کیفی این گروه تلاش مجدانه نموده‌اند سپاسگزاری و تقدیر کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی