مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح جهاد فجر 90

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۵۷ ق.ظ
آغاز طرح جهاد فجر با جوانان جمعیت هلال احمر استان قم
با توجه به بزرگ داشت ایام خجسته و مبارک و اهمیت این ایام به عنوان مبنای شکوفایی آرمان های اسلامی ایران، طرح کاروان نیکوکاری ( جهاد فجر) در روستاهای محروم قم آغاز شد.
دکترخلیل الله سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان این مطب گفت: امسال نیز طبق روال سال های گذشته اجرای طرح کاروان های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور در ایام مقدس دهه فجر اجرا شده است.
وی گفت: این طرح با شعر (( انقلابی دیگر با تلاش و جهاد در راه اقتصاد و سازندگی)) در روستا های محروم از بخش های مختلف استان آغاز شد.
وی افزود: طبق بررسی هایی که انجام شد، و با توجه به نیاز سنجی که معاونت امور جوانان صورت داد روستاها هدف مشخص گردید و امیدواریم با هماهنگی های درون سازمانی این طرح با موفقیت پایان پذیرد.
دکتر سائلی اهم اهداف طرح جهاد فجر را : تاسیس و تجهیز کانون های روستایی و محلات به عنوان پایگاه ثابت اجرای فعالیت های گسترده جمعیت در مناطق محروم – بومی سازی آموزش امداد و کمک های اولیه بر اساس آسیب های رایج و نیاز مردم در هر منطقه عنوان نمودند .
لازم به ذکراست طرح جهاد فجر در روستا های باقر آباد و شریف آباد از بخش جعفریه ، روستای طایقان از بخش سلفچگان و روستاهای لنگرود و کوه سفید از بخش مرکزی اجرا می گردد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی