مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گزارش هئیت رهروان حضرت علی اکبر (امدادگران حسینی)

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۶ ب.ظ
گزارش هئیت رهروان حضرت علی اکبر (امدادگران حسینی)

به مناسبت ایام فاطمیه و سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س)هیئت رهروان علی اکبر (ع) با هماهنگی های به عمل آمده با نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر استان قم و مسئول هیئت یا زهرا از هیأتهای مذهبی مطرح قم مقرر گردد تا مراسمی مشترک در مسجد الزهرا (س) برگزار گردد. پس از هماهنگی های انجام شده بین دو هئیت سخنران و مداح جلسه مشخص و تاریخ برگزاری اعلام عمومی گردید.

در این مراسم که در تاریخ 28 فروردین 1391 برگزار شد سخنرانی به عهده خطیب توانا استاد سید حسین مومن و مداحی مراسم توسط آقای حاج محسن بنی فاطمه انجام گردید.

در این که مراسم با حضور 500 نفر از اعضای جوانان و امدادگران و داوطلبانه و پرسنل جمعیت برگزار گردید،مدیر عامل جمعیت هلال احمر دکتر سائلی و جناب آقای سیفی رئیس اداره بودجه، و حجت الاسلام عامری نمایندگی ولایت فقیه نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است عزاداران در این هیئت شام را به میزبانی هیئت رهروان حضرت علی اکبر (ع) مهمان سفره کرامت بانو بودند.



 

 






  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی