مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تسلیت...

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۵ ب.ظ

اسماء میگوید : قبل آنکه فاطمه به لقاء الله بپیوندد ،روبه من گفت : اندکی تنهایم بگذار تا با خدای خود رازونیاز کنم .

اسماء بیرون آمد و ساعتی انتظار برد و آواز گریه فاطمه شنید ،به خانه در آمد دید که فاطمه می گرید و مناجات میکند در اینجا گریه بر اسماء غلبه کرد .حضرت متوجه شدند و صدا زدند :مگر نگفتم اینجا نباش . ساعتی برو و بعد برگرد .

اسماء بیرون از خانه زمانی انتظار برد آنگاه آمد و صدا کرد : یا قره عین الرسول ! هیچ جواب نیامد .دوباره گفت : یا سیده النساء ! ندایی نشنید . در آمد و جامه از روی مبارکش در کشیددید که مادر ، جان در بدن ندارد . اسماء از پای در افتاد .حسن و حسین از در آمدند تا متوجه این امر شدند روی به مسجد نهادند تا علی علیه السلام را خبر کنند .مولا تا دید که حسنین علیها السلام بر فوت مادر می گریند ، بیهوش شد .

دست بر دوست رفت و یار بر یار ...

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

یاد باد آن روزگاران یاد باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی