مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مرحله استانی مسابقات رقابت مهر در قم برگزار می‌شود

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۲۱ ب.ظ

قم - خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری رقابت مهر نیمه دوم تیرماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.


خلیل الله سائلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به زمان فراخوان این مسابقات افزود: این مسابقات از اوائل اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه مهلت آن ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: مرحله استانی این مسابقات طی ۲ روز برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم اضافه کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
اهداف مسابقات سائلی ایجاد زمینه دوستی و مودت بین اعضا، پرورش روحیه تلاش و سازندگی، تعاون و کار دسته جمعی و داوطلبانه، شناخت، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه‌های اعضا را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد.
 وی تقویت ایمان، معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی ایران، ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت، پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری، تعامل و همدلی بین اعضا را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات عناون کرد.
رشته‌های مسابقات مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم قرائت قرآن کریم در رشته ترتیل، حفظ قرآن، کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، حمل تخصصی و توان افزایی، زبان انگلیسی، نجات غریق با رویکرد امدادی را از رشته‌های این دوره از مسابقات عنوان کرد.سائلی با بیان اینکه هر رشته دستورالعمل‌های خاص خود را دارد از برگزاری دوره‌های بازآموزی خبر داد و اظهار داشت: در این دوره‌ها که در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود شرکت کنندگان در زمینه دستورالعمل‌های هر رشته آموزش می‌بینند.شرایط شرکت در مسابقات وی عضویت در یکی از کانون‌های جمعیت هلال احمر و داشتن حداکثر ۲۹ سال سن را از ضروریات شرکت در این مسابقات عنوان کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی