مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کسب رتبه اول نمایشگاه...

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ
استاندار قم
هلال احمر استان قم پایه ثابت فعالیت ها در جهت غنی سازی اوقات فراغت است
بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم : جمعیت هلال احمر استان در نمایشگاه اوقات فراغت که از 25 تا 28 خرداد در مجتمع امام خمینی با نام جشنواره آفتابگردان بر پا شده بود بسیار خوش درخشید .
دکتر خلیل ا... سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در جمع خبرنگاران گفت : غنی سازی اوقات فراغت از مهمترین دغدغه های مسئولان و دست اندرکاران است و این نمایشگاه گامی مثبت در جهت معرفی برنامه ها و آگاهی بخشی به جوانان در راستای شکوفایی استتعداد ها و خلاقیتها و ارتقاء علمی آنان بوده است .
وی گغت : جمعیت هلال احمر قم نیز بنا بر رسالت خود که همانا آموزش همگانی و تخصصی از جمله آموزش امداد و کمکهای اولیه است و همچنین با هدف تحقق شعار(هر خانواده ایرانی یک امدادگر )در این جشنواره شرکت نمود .
وی افزود سال گذشته جمعیت هلال احمر استان با جذب چهارهزار نفر عنوان دستگاه برتر استان در غنی سازی اوقات فراغت کسب نمود و امسال نیز با برنامه های متنوع در خدمت جوانان و عزیزان هم استانی می باشد .
وی تصریح کرد : در بخش ورزشی نیز نسبت به برگزاری مسابقات مختلف تدابیری اندیشیده شده تا بتوانیم زمینه رقابت سالم را در میان نسل جوان فراهم کنیم .
دکتر سائلی با اشاره به فعالیت های اردویی در جمعیت هلال احمر استان بیان داشت : اعزام به اردوهای جهادی از جمله اردوی جهادی رمضان – اردوی جهادی محرم – اعزام به سرزمینهای نور و همچنین اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله برنامه های ما در جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان در تابستان امسال است .
لازم به یادآوری موسی پور استاندار قم نیز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه از خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر قدردانی نموده و گفت : جمعیت هلال احمر استان قم یک پایه فعال در برنامه های اوقات فراغت و همچنین در کلیه برنامه های استانی بوده و امیدوارم امسال نیز گسترده تر و فعالتر در برنامه های اوقات فراغت ظاهر گردید .



  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی