مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اجرای طرح راهنمایی زائران بقیه‌الله(عج) در قم...

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۳ ب.ظ
قم - خبرگزاری مهر: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: همزمان با ایام نیمه شعبان طرح راهنمایی زائران بقیه الله(عج) در قم اجرا می شود.

محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طرح راهنمایی زائران بقیه الله(عج) به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم همزمان با نیمه شعبان در قم اجرا می شود.

 وی ادامه داد: علاوه بر مشارکت قم در این طرح فرهنگی چهار استان همجوار قم نیز در این طرح شرکت دارند.
 
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اضافه کرد: استان های اصفهان، مرکزی، تهران و سمنان در محورهای خروجی خود به سمت قم یک اکیپ مستقر کرده اند و در این زمینه به ما کمک می کنند.
 
مصباحی اعلام کرد: در استان قم نیز 17 اکیپ کار راهنمایی زائران را بر عهده دارند.
 
وی در خصوص محل استقرار این اکیپ ها هم گفت: تعداد هشت اکیپ در محدوده جمکران، هفت اکیپ در عوارضی های کاشان و تهران، شاه جمال، میدان های ولی عصر(عج) و انتظار و ساختمان های اداری هلال احمر در خیابان ساحلی و مرکز امور جوانان در خیابان باجک و 2 اکیپ نیز در پارک سوارهای شمالی استقرار دارند.
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم درباره تعداد نیروهای این طرح نیز گفت: تعداد 275 نفر روز از قم و استان های همجوار در این طرح مشارکت دارند.
 
مصباحی ادامه داد: در این طرح کارهایی مثل توزیع بروشور آداب زیارت، توصیه های بهداشتی، نقشه قم و جمکران، توزیع آب معدنی و بسته های فرهنگی مثل مهر و سجاده انجام می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری این طرح ابراز داشت: این طرح از تاریخ 14 تا 16 تیرماه به اجرا در می آید.

منبع:خبرگزاری مهر
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی