مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری همایش خاکیان مهاجر

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۷ ق.ظ

برگزاری همایش خاکیان مهاجر

به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم همایش یک روزه در تالار مفید دانشگاه قم برگزار گردید. در این همایش جناب آقای عامری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم به همراه آقای مصباحی معاون جوانان هلال احمر استان قم و جمعی از مسئولین دانشگاه قم حضور داشتند، دکتر سید ناصر حسینی پور معاون امنیت ملی و نویسنده کتاب "پایی که جا مانده" سخنران مدعو در این همایش بود. وی خاطرات پس از مجروحیت و اسارت خویش در زندان های عراق را برای دانشجویان تعریف کرده و ظلم هایی را که بعثی ها در حق اسرای ایرانی روا داشتند را بیان کردند.در پایان مراسم از دکتر حسینی پور تجلیل و تقدیر به عمل آورده شد.

لازم به توضیح است در حاشیه این همایش دانشگاهی، دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

 

 



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی