مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همایش هلهله فرشته ها...

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۰ ب.ظ
برگزاری همایش هلهله فرشته ها با همکاری و مشارکت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم
بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: جشنواره هلهله فرشته ها هم زمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور و اجرای فرزاد جمشیدی در حسینیه شهدای قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جشنواره صابر خراسانی در مدح حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به شعرخوانی پرداخت و محمدرضا طاهری، سیدمهدی میرداماد و محسن بنی فاطمه از مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت این شب نورانی مولودی خوانی و مداحی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در پاسخ به سؤال فرزاد جمشیدی که از سبک زندگی دینی و اسلامی با توجه به کلام خدا پرسیده بود، مشکلات زندگی جوانان را به چند بخش تقسیم کرد و با بیان این که برخی جوانان نداشتن پول و شغل را بهانه عدم ازدواج قرار داده اند، راه حل برون رفت از این مشکل را عنوان کرد.
وی ابراز داشت:خداوند در قرآن فرموده است که رابطه پیامبر با مردم باید بر پایه رحمت باشد و رابطه مردم با پیغمبر اسلام نیز باید بر پایه مودت باشد اما همین قرآن بیان کرده است که رابطه میان زن و شوهر باید بر اساس مودت و رحمت باشد.
همچنین حجت الاسلام دهنوی در سخنانی با بیان این که از زندگی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، درس ها میتوان گرفت، صداقت این دو بزرگوار را موضوع سخن خود قرار داد و گفت: یکی از آفات در زندگی انسان ها ،عدم صداقت است که اگر صداقت بود، زندگی ها گلستان می شد.
این مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی، افزود: البته صداقت این نیست که هر اتفاقی در زندگی افتاد به همه گفته شود، اگرچه دروغ گفتن حرام است، اما راست گفتن نیز واجب نیست و این حرف غلطی است که زوج های جوان بگویند چون عهد کرده ایم، پس هیچ چیزی را نباید از هم پنهان کنیم
همچنین سخنرانی حجج اسلام علیرضا پناهیان و حسین دهنوی از خطبای مشهور کشور و برگزاری مسابقه پیامکی بهترین جمله درباره ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و اعطای 18 کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان از دیگر بخش های این جشنواره بود
یادآور میگردد که در این همایش 900 نفر از هیئت علی اکبر(ع)جوانان جمعیت هلال احمر شرکت نموده و  تعداد6000 نفر شرکت به با صرف شام پذیرایی شدند






  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی