مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان قم

با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه ده کشور حادثه خیز جهان و لزوم توجه جدی به مدیریت کارآمد بحران و خدمت رسانی بهتر و موثرتر به آسیب دیدگان بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه و تدوین پروتکل مداخلات اجتماعی و فرهنگی با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی ، مذهبی ، حمایت روانی ، بهبود سلامت روان و پاسخگویی به بخشی از نیازهای  مردم آسیب دیده از حوادث و حضور فعال تیم های مداخله (کاروان های نیکوکاری ) در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی و ارائه خدمات گسترده اجتماعی و فرهنگی  و پیرو تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با نظام روان شناسی و مشاوره کشور، تفاهم نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر استان قم و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان قم با حضور آقای دکتر علیرضا آقایوسفی رئیس سازمان نظام روانشناسی ومشاوره استان و آقای علیرضا حاجی ظهیری مدیر عامل جمعیت به امضاءرسید.

علیرضا ظهیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت : بر اساس این تفاهم نامه ، جمعیت هلال احمر با تشکیل تیم های ویژه مداخلات اجتماعی و فرهنگی در هنگام حوادث جهت پاسخگویی هر چه بهتر به مشکلات روحی و روانی آسیب دیدگان از سوانح اقدام شده و با بازگرداندن ایشان به زندگی عادی با کمک و همیاری ارگانهای ذیربط از جمله سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اقدام می نماید .

ظهیری افزود: در بندهای دیگری از این تفاهم نامه مقرر گردید دوره های آموزش امداد و کمکهای اولیه ویژه رواشناسان عضو و معرفی شده از سوی سازمان نظام روانشناسی توسط جمعیت هلال احمر برگزار و سازمان نظام روانشناسی نیز در معرفی و اعزام روانشناسان خبره جهت برگزاری کنگره ها و همایش های مرتبط، با جمعیت هلال احمر همکاری می نماید .



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی