مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
نتایج نظرسنجی محبوب ترین معاون امور جوانان کشور

 از دید کاربران ماه نو 


پس از سه سال از آغاز حرکت ماه نو، این مجموعه آرام آرام در حال پیدا کردن جایگاه واقعی خود در سازمان است. نظرسنجی محبوب ترین معاونین امور جوانان کشور از دید کاربران ماه نو، بیش از آنکه ابزاری برای سنجش معاونین امور جوانان باشد، تلاشی بود برای شناساندن بخشی از توانایی های این شبکه که گاها مورد غفلت قرار می گیرد.  استفاده از خرد جمعی با پایین ترین هزینه یکی از اهداف راه اندازی ماه نو است که در مقاطع مختلف می توان از آن استفاده کرد. این آغاز راهی است که می تواند، مسیری جدید در استفاده از نظرات اعضا جهت انجام کارهای مختلف سازمان ایجاد کند.

پیشاپیش و قبل از ذکر نتایج نظرسنجی از زحمات، حمایت ها و دلسوزی های شبائه روزی معاونین عزیز امور جوانان که بدون شک یکی از وزنه های اصلی سازمان در تمامی مراحل هستند، تشکر می کنم و امیدوارم معدود دوستانی که هنوز ارتباط خیلی خوبی با ماه نو برقرار نکرده اند، هرچه سریع تر به جمع ما اضافه شوند.

ذکر این نکته ضروری است که این نظرسنجی فقط در میان اعضای ماه نو انجام شده بنابران نمی تواند معیار اصلی جهت اندازه گیری میزان محبوبیت این عزیزان در کل کشور باشد. 

ضمنا آرا بر اساس تعداد اعضا در ماه نو سنجیده شده است. یعنی اگر استانی 1000 عضو داشته و 100 رای، درصد محبوبیت معاون آن 10 درصد است و اگه استانی 200 عضو داشته و 50 رای، میزان محبوبیت معاون آن 25 درصد است. به این ترتیب سعی شده حق استان هایی که تعداد اعضای آن ها در عالم واقع هم بسیار کمتر است رعایت شود. هرچند معاونین امور جوانان برخی استان ها باید تلاش بیشتری برای عضویت اعضا در ماه نو انجام دهند و تعداد پایین اعضای آن ها در سایت، خلاف صحبت اخیر رئیس محترم سازمان در حضور مجازی در ماه نو است. اینکه یک عضو کامل و جامع الشرایط نیست مگر اینکه علاوه بر تمامی آیتم های مورد نظر، عضو شبکه اجتماعی ماه نو نیز باشد.





 


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی