مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشنواره بزرگ جوان هلالــ☾ـــی ...

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

آخرین اخبار از جشنواره بزرگ جوان هلالــ☾ـــی استان قم… Announce

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با معاون سیاسی ،امنیتی استانداری قم

بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم ، با فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ، مدیر عامل ،معاونین وجمعی از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان قم با حجه الاسلام والمسلمین انصاری معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار قم و دیدارو گفتگو کردند .

در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی برگزارشد ،آقای ظهیری ضمن تشکر از بذل توجه و عنایت معاون استاندار به ارائه گزارش مختصری از عملکرد کانونها و فعالیتهای معاونت امور جوانان استان قم پرداخت در ادامه پس از ارائه برنامه های جمعیت هلال احمر در سالروز تاسیس سازمان جوانان توسط معاون امور جوانان اعضا فعال به ذکر دیدگاهها،نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت هر چه پرشور کردن حضورجوانان در برنامه های فرهنگی و ازجمله خدمات داوطلبانه در جمعیت هلال احمر پرداختند .

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاون سیاسی وامنیتی استاندار ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور جوانان پرشور هلال احمر به ذکر خاطراتی از دوران مسئولیت خود در جمعیت هلال احمرپرداخت وگفت: حضور پرنشاط جوانان در فعالیتها و عرصه های مختلف و همراه کردن ایشان در فعالیتهای هلال احمر همسو با روحیه جوانی دانست .

ایشان همچنین  برنامه های اخیر در حوزه جوانان را تا حدودی مناسب ارزیابی کردند و گفتند که سازمانهای مختلفی در این عرصه فعالیت مینمایند ولی جمعیت هلال احمر به دلیلی جذب جوانان بدون ممیزی جایگاه بارزی دارد .ایشان همچنین شعارها و اهداف جمعیت هلال احمر را جهانی عنوان و با ذکر همسویی این اهداف با دستورات و رهنمودهای دین مبین اسلام، جمهوری اسلامی ایران را به جهت پرچمداری صلح و دوستی در جهان مورد توجه آزادگان جهان دانست ایشان با بیان این مطلب که اکنون فرزند محوری در خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ،آینده  فرزندان را برای خانواده ها مهم دانست و آنرا حرکت مثبتی برای هدایت سعادتمندانه آنها دانست.

 معاون استاندار همچنین به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به جوانان و اعتماد ایشان به این قشر ارزشمند اشاره و توجه به این نکته را در فعالیتهای جمعیت هلال احمر با مشارکت جوانان لازم دانست .

در پایان نیز ایشان بعد از بیان این مطلب که اکنون هلال احمر به عنوان یک ارگانی که مردم با آن احساس صمیمیت داشته و به آن اعتماد دارند جوانان داوطلب را به منزله روح جمعیت هلال احمر دانسته و ابراز امیدواری کرد به فعالیتها و اقداماتی که تا کنون انجام داده ایم بسنده نکرده و تا تحقق اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه دست از تلاش و کوشش برنداریم .










در این دیدار حاج آقا عرب انصاری خاطراتی را از پیشاهنگی زمان خود و خرید لباس پیشاهنگی و شرکت در فعالیت های بشردوستانه خود ارائه کردند.
و سازمان جوانان را ارگانی دانستند که همه افراد با هر سلیقه ای و بی طرف و بدون هیچ گونه ممیزی در خود جای می دهد و گفت از این پتانسیل و ظرفیت
قوی بایستی استفاده کرد.
















ضمن اینکه ایشان به عنوان یکی ازاعضای قدیمی هلال احمر خاطرات جالبی از عضویت در این جمعیت را بیان کردند هدیه ای را هم به مناسبت سالروز تاسیس سازمان به مهمانان تقدیم کردند.

+یکی از نکات  جالب این هدیه دقت نظر ایشون در تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر بود…




  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

سلام
خدا قوت و موفق باشید 
هر روز بهتر از دیروز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی