مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


قرار گرفتن ایران در جمع ده کشور اول حادثه‌خیز دنیا ضرورت آمادگی جهت مقابله با اثرات این حوادث را بیش از پیش نمایان می‌سازد و در این بین برنامه‌های آموزشی و علی الخصوص آموزش‌‌های امداد و کمک‌های اولیه کمک شایانی در کاهش صدمات جانی ناشی از حوادث دارد.

جمعیت هلال احمر به عنوان متولی اصلی امداد و نجات در حوادث وظیفه آموزش امداد و کمک‌های اولیه به عموم مردم را نیز بر عهده دارد.

علاوه بر فعالیت‌های امدادی و آموزشی جمعیت هلال احمر در قالب تشکیلات سازمان جوانان به ارائه خدمات بشردوستانه نیز مشغول است و فلسفه و هدف از تشکیل این کارگاه نیزجمع بین این دو مهم یعنی اهداف آموزشی از یک طرف و اهداف بشردوستانه از طرف دیگر می‌باشد.

بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با توجه به فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان جوانان ودرخواست و اعلام آمادگی یکی از مؤسسات خیریه ناشنوایان، معاونت امور جوانان با همکاری بهزیستی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای کارگاهی با موضوع «ارتباط‌ گیری، آموزش و جذب ناشنوایان» نمود تا در راستای اهداف بشردوستانه خود در جهت آموزش اصول امداد و کمک‌های اولیه به ناشنوایان، قدمی برداشته باشد. البته ارتباط عزیزان ناشنوا در آینده نیز با تشکیل کانون‌های بشردوستانه و امدادی بیشتر شده و از توان این جوانان پرانگیزه استفاده خواهد شد.
لازم به ذکر است فراگیران دوره که خود از مربیان فعال امدادو کمکهای اولیه بودند طی مدت 2 روز با مباحث مختلف شامل 6سرفصل با موضوعات ،ارتباط مربی با ناشنوا،روش کلاس داری،آموزش مقدماتی زبان ایما واشاره ،جذب ناشنوایان به هلال احمر،مشارکت ناشنوایان در خدمات بشردوستانه و تشکیل تیم های امدادی ناشنوایان آشنا شدند.
















  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

طرح خیلی خوبی هست
انشالله که ادامه داشته باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی