مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مسابقه کتاب خوانی با موضوع ˈ عبرت های عاشوراˈ در قم آغاز شد


علیرضا حاجی ظهیریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، هدف از برگزاری این مسابقه را درس گرفتن از قیام عاشورا، گفتار و رفتار عاشوراییان در زندگی فردی و اجتماعی، الگو و اسوه قراردادن در زندگی، شناخت سیره امامان معصوم(ع)، ستیز با ستم و ستمگران و احیای امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.
از ابعاد دیگر برگزاری این مسابقه آشنایی جوانان امروز با درسهای عاشورا از جمله فداکاری و ایثار، صبر و استقامت، شهادت و شجاعت، تعهد و مسوولیت، صداقت و وفاداری، دفاع از امامت و ولایت، تسلیم در برابر خدا و قیام برای خدا است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر قم واقع در خیابان ساحلی و مرکز آموزش های هلال احمر در خیابان 19 دی کتاب عبرت های عاشورا را تهیه کرده و یا با مراجعه به سایت مدار آبی معاونت امور جوانان هلال احمر در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی، ثبت نام رایگان در کتابخانه جمعیت هلال احمر قم، بازدید کودکان از کتابخانه های استان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب، اهدای کتاب به مهدهای کودک، برگزاری مسابقات مقاله نویسی با موضوعات حضرت زینب(س) امدادگر کربلا، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی با موضوعات مرتبط کتاب را از مهم ترین برنامه های این جمعیت در هفته کتاب برشمرد...

  • محمد مصباحی

مسابقه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی