مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آموزش امداد مدیران و مربیان غنچه ها...

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۷ ق.ظ

دوره امداد و کمکهای اولیه ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک در قم برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم دوره آموزش امداد و کمک‌های اولیه ویژه مدیران و  مربیان مهدهای کودک تحت پوشش طرح کانون غنچه‌های پیشاهنگ هلال‌احمردر استان قم برگزار شد.

  محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت:با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه ده کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی و زیربنایی به آموزش‌های بشردوستانه، امدادی و اقدامات پیشگیرانه از آسیب‌ها و تلفات ناشی از آن که به خانواده‌ها و به ویژه کودکان که بیشترین قربانیان حوادث به شمار می‌آیند وارد می‌شود و همچنین پیرو توافقنامه فی‌مابین جمعیت هلال‌احمر و اداره کل بهزیستی در خصوص فعالیت کانون غنچه‌های پیشاهنگ هلال‌احمر، معاونت امور جوانان اقدام به برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان نمود که در این برنامه 180 نفر در قالب 60 مهد کودک، 10 روستا مهد و یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست شرکت نمودند.

مصباحی افزود:این دوره به منظور آموزش و ارتقاء آگاهی عمومی و آموزش همگانی مدیران و مربیان در زمینه فعالیت‌‌های امدادی و عام‌المنفعه برگزار گردید. با برگزای این دوره، نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی، نیکوکاری، خدمات بشردوستانه و فعالیت‌های امدادی توسط مربیان مهدها به کودکان 4 تا 6 سال صورت خواهد پذیرفت که در همین راستا تعداد 4408 کودک در سراسر استان این آموزش‌‌ها را فرا خواهند گرفت و این به منظور تحقق شعار «در هر خانواده یک امدادگر» می‌باشد. 

 لازم بذکر است در پایان دوره  به این افراد گواهینامه معتبر اعطاء خواهد شد.











  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی