مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مرحله استانی المپیاد طرح ملی دادرس با رقابت بیش از 60 دانش آموز در قالب 4 تیم در مدرسه خوشرفتار با حضور مسئولین استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، المپیاد طرح ملی دادرس دو سال است که  در سطح مدارس برگزار می شود و این طرح در حال حاضر در مقطع راهنمایی پیش بینی شده است.
 براساس این گزارش: این طرح به صورت استانی برگزار گردید و مرحله بعد، بخشها و شهرستانهای استانها را شامل شد  این گزارش می افزاید:در این المپیاد آیتم هایی همچون حمل مصدوم ، اطفاءحریق،چادرزنی،علائم حیاتی،بانداژ،اتل بندی، پانسمان و تریاژ مدنظر قرارداده شد.
هدف از این طرح تشکیل تیم های امدادی در مدارس  می باشد و این طرح  در قریب به 200 مدرسه انجام شد که مرحله استانی المپیاد طرح ملی دادرس (دانش آموزان  آماده در روزهای سخت )  امروز یک شنبه 21 اردیبهشت ماه در مدرسه خوشرفتار برگزار شد.
گفتنی است،در مرحله استانی این المپیاد نزدیک به 60 دانش آموز در قالب 4 تیم  در ایتم هایی همچون حمل مصدوم ، اطفاءحریق،چادرزنی،علائم حیاتی،بانداژ،اتل بندی، پاتسمان و تریاژ به رقابت پرداختند. که از بین انها در نهایت بعد از داوری یک تیم به مسابقات مرحله کشوری راه پیدا می کند .

















  • محمد مصباحی

کانون دانش آموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی