مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دیدار با خانواده شهدا در هفته هلال احمر…

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ق.ظ


دیدار مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با خانواده شهیدمعماریان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم در دیدار با خانواده شهید معماریان، ارتباط با خانواده های شهداء به نوعی تجدید میثاق با آرمانهای شهداء است مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در دیدار با خانواده شهید محمد معماریان گفت: ارتباط با خانواده های شهداء به نوعی تجدید میثاق با آرمانهای شهداء است. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ، در این دیدار که مدیرعامل، معاونان و اعضای جمعیت هلال احمر قم حضور داشتند محمد گلفشان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهید معماریان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه عام المنفعه می باشد اظهارداشت: در این مجموعه خدمات خیرخواهانه زیادی به افراد بی بضاعت و نیازمندان انجام میشود که اهداءجهیزیه و توزیع سبد غذایی از جمله ان است. وی به حمایت از اقشار آسیب پذیر توسط جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در این راستا جمعیت هلال احمر قم برنامه های مختلفی را دنیال می کند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در ادامه با اشاره به اینکه امروز راه شهداء چراغ راه هدایت است گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر علاقه خاصی به خانواده های شهداء دارند. وی با بیان اینکه ارتباط با خانواده های شهداء به نوعی تجدید میثاق با آرمانهای شهداء است تصریح کرد: امروزه راه شهداء باید سرلوحه امورات زندگی ما قرارگیرد . گفتنی است مادر شهید محمد معماریان نیز در این دیدار در خصوص شخصیت محمد معماریان و زندگینامه ایشان مطالبی مطرح کرد و خاطره ای نیز دراین خصوص تعریف کرد. لازم به ذکر است، جمعیت هلال احمر قم در ایام دفاع مقدس 8 شهید امداد گر را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران نموده است.






  • محمد مصباحی

کانون جوانان

واحد خواهران

نظرات  (۱)

خدا قوت
به همه شما بزرگواران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی