مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور،

جمهوری اسلامی ایران جزو 20 کشور تصمیم گیرنده سازمان بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ است

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سال جاری در انتخابات سازمان بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ، جمهوری اسلامی ایران جزو 20 کشور تصمیم گیرنده این سازمان بین المللی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ،وحید قبادی دانا در این همایش که نام ˈمسابقه کتابخوانی و جشن کوثر نبوی، نور علویˈبر خود داشت، از حضور موفق ایران در عرصه جهانی امداد خبر داد و گفت: در سال جاری در انتخابات سازمان بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ، جمهوری اسلامی ایران جزو 20 کشور تصمیم گیرنده این سازمان بین المللی قرار گرفت.

وی گفت: در حال حاضر 189 کشور عضو این سازمان هستند که 34 کشور اسلامی از جمله ایران از نشان هلال احمر و 155 کشور دیگر از نشان صلیب سرخ استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: ˈانسانیتˈ، ˈخدمات داوطلبانهˈ، ˈبی غرضیˈ، ˈبی طرفیˈ، ˈیگانگیˈ، ˈاستقلالˈ و ˈجهان شمولیˈ هفت اصل اساسی در هلال احمر و صلیب سرخ می باشد.

وی گفت: پس از یاد خدا و توسل به ائمه اطهار (س)، هنگام حوادث مردم با دیدن نیروهای امدادگر هلال احمر آرامش می یابند.

قبادی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) خاطرنشان کرد: به فرموده مولای متقیان (ع) باید دل های خود را از محبت و مهربانی برای مردم پُر کنیم.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور همچنین چند پرسش درباره علت نامگذاری روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر مطرح کرد و به چهار نفر از حاضران که به سوال های او پاسخ درست دادند، جوایزی اهدا کرد و توضیحاتی در این زمینه ارایه داد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

  • سید علی غضنفری
  •  وب بسیار خوبیست به من هم سر بزنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی