مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جلسه ماهیانه کانون جوانان (برادران) همراه باانتخابات شورای اجرایی کانون جوانان هلال احمر که در این آئین نامه به اختصار کانون نامیده می شود ، نهادی است غیر سیاسی و غیر دولتی که در جهت اصول هفتگانه و اهداف چهارگونه شامل تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسانها، کوشش برای برقراری صلح و دوستی و همچنین حمایت از سلامت و زندگی انسانها و آمادگی و توانمندی برای امداد و نجات و کمکهای اولیه در حوادث به مردم آسیب دیده ، به منظور تحقق اهداف سازمان جوانان هلال احمر در سطح کانون جوانان تشکیل میشود. در این کانونها با برنامه ریزی جهت عضوپذیری و بهره مندی بهینه از توان و ظرفیت جوانان، بستر مناسبی برای انجام فعالیتهای فرهنگی، امدادی، بشردوستانه همسو با اهداف جمعیت هلال احمر که در اساسنامه آن تصریح شده است ایجاد میگردد. این جلسه در25 هرماه درمحل نماز خانه مرکز امور جوانان برگزار میگردد .این مراسم باتوجه به هفته هلال احمر و پایان فعالیت 2 ساله اعضای شورای اجرایی گذشته با تلاوت کلام الله مجید آغاز و بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران جناب آقای علمدار مطالبی را درخصوص مسابقات رقابت مهر ایراد نمودند وبعد از ایشان دبیر اسبق کانون گزارش کار ارائه نمودند . همچنین مسؤل کانون جوانان درپایان مراسم وقبل از مراسم انتخابات از تلاش 2 ساله اعضای شورای اجرایی در راستای فعالیت هاب بشردوستانه وعام المنفعه کمال تشکر را داشته وبرای اعضای منتخب آرزوی توفیق خدمت را داشتند.درادامه اعضا پس از دریافت تعرفه رای به اعضای منخب خود رای دادند.اهداف برگزاری برنامه: برگزاری دوره های آموزشی درجلسات اطلاع اعضاء از روند اجرای برنامه ها (گذشته و پیش رو) و...با حضور کارشناس جوانان و 80 نفر از اعضای جوانان.







  • محمد مصباحی

آزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی