مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر کل بهزیستی قم،

بیش از 92 درصد مهد کودک های قم  تحت پوشش برنامه های  کانون غنچه های هلال احمر هستند


مدیر کل بهزیستی قم گفت: بیش از 92 درصد مهد کودک های قم  تحت پوشش برنامه های کانون غنچه های هلال احمر هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ، دکتررضا سلیقه مدیر کل بهزیستی قم در مراسم مانوربزرگ امدادی کانون غنچه های هلال احمر که در پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر قم برگزارشد، ترویج فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری را مد نظر قرار داد و بیان داشت: توسعه فرهنگ اسلامی از قببیل فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری میتواند در کاهش بسیاری از بلایایی طبیعی موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی ها و جایگاه قم گفت: قم دارای ویژگی های منحصر به فرد که از جمله آن تک شهرستانی بودنش می باشد و تراکم جمعیتی دارد.

مدیر کل بهزیستس قم با اشاره به وجود 82 مهد کودک در قم ادامه داد بیش از 92 درصد مهد کودک های قم  تحت پوشش برنامه های کانون غنچه های هلال احمر هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه هلال احمر در زمینه  تشکیل کانون غنچه های هلال احمر بسیار خوب عمل کرده است تصریح کرد: در این زمینه تفاهم نامه ای نیز بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر شکل گرفته تا آموزش در مهد کودک ها مدنظر قرارداده شود.

دکتر سلیقه  در بخش دیگری از سخنان خود پیشگیری ،آمادگی،مقابله و بازتوانی را از مراحل مدیریت بحران ذکر کرد و پیرامون هرکدام از این مراحل مطالبی را مطرح نمود.



  • محمد مصباحی

غنچه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی