مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم،قم از استانهای پیشرو درزمینه تشکیل کانون غنچه های هلال احمر در مهد کودک هاست
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت:  قم از استانهای پیشرو در زمینه تشکیل کانون غنجه های هلال احمر در مهد کودک هاست.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان در مراسم مانوربزرگ امدادی کانون غنچه های هلال احمر  که در پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر قم برگزار شد با اشاره به  نامگذاری  شعار امسال ازسوی مقام معظم هبری اظهارداشت: توجه به مقوله اقتصاد و فرهنگ زمینه ساز رشد و گسترش بسیاری از فعالیت ها می باشد و جمعیت هلال احمر نیز به این مقوله توجه خاصی دارد.
وی همچنین ترویج فرهنگ امدادی را از اولویت برنامه های هلال احمر قم در سال جاری دانست و افزود:در زمینه ترویج فرهنگ امدادی سالهای گذشته برنامه های خوبی پیش بینی شد و این امر در سال جاری نیز با شدت دنبال خواهد شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه فعالیت های خود امدادی میتواند زمینه ساز بسیاری از فعالیت های دیگر باشد ادامه داد: یکی از اقداماتی که در راستای ترویج فرهنگ خود امدادی صورت گرفته است، تشکیل کانون غنچه های هلال احمر است.
وی بیان داشت: قم از استانهای پیشرو در زمینه تشکیل کانون غنچه های هلال احمر است به طوریکه در اکثر مهد کودک های آن این کانون شکل گرفته است.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در این طرح همکاری داشته اند، اجرای این طرح را یک رویداد مهم امدادی ذکر کرد که میتواند در زمینه بروز حوادث کمک شایانی نماید.


  • محمد مصباحی

غنچه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی