مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

عطر افشانی و نثار گل بر مزار پاک شهدای گلگون کفن سوم خرداد ماه توسط اعضای (کانون جوانان برادران) معاونت امور جوانان استان قم در ساعت 2 بعد از ظهر روز سوم خرداد 1361 پس از 24 روز رزم بی‌امان، خرمشهر به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و عملیات پیروزمند بیت‌المقدس که در دهم اردیبهشت این سال آغاز شده بود، با این آزادسازی به پایان رسید .شهر خرمشهر در چهارم آبان 1359 در پی 35 روز پایداری و جانفشانی به اشغال نظامیان عراقی درآمد و به مدت 578 روز (19 ماه) در تصرف بعثی‌ها باقیماند. پس از آزادسازی شهر، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی برفراز مسجد نیمه ویران و پل تخریب شده این شهر به اهتزاز درآمد و رزمندگان اسلام در اولین عکس‌العمل نماز شکر را در مسجد جامع خرمشهر اقامه کردند .سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی در کشور شناخته شده است. متن گزارش برنامه: اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر استان قم هر ساله به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اقدام به حضور درگلزار شهدای فتح خرمشهر مینمایند. دراین مراسم تعداد 20 نفر از اعضاء کانون جوانان برادران بالباس فرم به عطر افشانی وگل افشانی گلزار شهدا پرداختند. دراین مراسم کارشناس کانون جوانان باحضور دربین اعضاء درخصوص اهمیت عملیات بیت المقدس وفتح خرمشهرمطالبی را بیان نمودند.





  • محمد مصباحی

واحد برادران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی