مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت معاونت امور جوانان استان قـــــــم

*برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر ایدز، مواد روان گردان*
سلامت یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار و بخش جدایی ناپذیر برای شکوفایی و ارتقای کیفیت زندگی است. در چند دهه گذشته شاهد تغییر بی سابقه ای در ساختار زندگی و عادات و رویه زندگی خود بوده ایم و این تغییرات تاثیر نامساعدی برتندرستی ما گذشته اند. تغذیه نامناسب، استعمال دخانیات، الکل و سایرداروها، عدم تحرک و فعالیت های جسمانی خشونت، عدم مهارت مقابله با استرس و فشارهای روانی، ،خشونت، با دگرگونیهای سبک زندگی ما در ارتباط است و همه این مواردعواقب و خطرات وبیماریهای خاصی را به همراه خواهد داشت،از آنجاکه بیماری هزینه بر است و بخش قابل ملاحظه ای از منابع خانواده ها و کشور برای پاسخگویی مقتضی به بیماری و رهایی ازمشکلات هزینه می شود به طور یقین پیشگیری از رفتارهای پرخطر، کاهش هزینه ها را در بر خواهد داشت.با توجه به پیوستن سازمان جوانان به *"پیمان نامه کارزار جهانی مبارزه با شیوع بیماری ایدز "* و *مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد* ، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر ایدز ، مواد روان گردان استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جوانان جمعیت هلال‌احمر در راستای تحقق سیاست‌های اجتماعی‌کردن امر مبارزه بامواد مخدر و روانگردان‌ها از طریق اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد،آموزش مهارتهای زندگی، بسط و گسترش روحیه نشاط و شادابی، امیدواری،اعتماد اجتماعی،و درمان اعتیاد و کاهش آسیب‌های ناشی از آن بوده است.در این کارگاه که به مدت سه ساعت در محل مرکزامور جوانان قم و با حضور بیش از 30 نفر از اعضای کانون های هلال احمر استان قم درنخستین روزهای تیرماه 1393 برگزار گردید، با حضور کارشناس روش های پیشگیری از این رفتارهای پرخطر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به سوالات جوانان در این موضوع پاسخ داده شد.








  • محمد مصباحی

واحد خواهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی