مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


به گزارش معاونت امور جوانان استان قم نشست هم اندیشی دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های جوانان استان با معاونت امور جوانان مورخ 24 تیرماه برگزار گردید. در این حضور محمد مصباحی معاونت امور جوانان ضمن نقد و بررسی پیرامون برنامه های اجرا شده کانون با ارائه ی پیشنهاداتی حمایت خود را از برنامه ها و طرح های آینده ی دبیران پایگاه های شهری کانون های جوانان اعلام کرد. در این برنامه مصوب شد که ضمن بازنگری فعالیت های گذشته سازماندهی مجدد بانک اطلاعات اعضا انجام پذیرد و تیم های امدادی در پایگاه های محلی جوانان هلال احمر واقع در سطح شهر تشکیل شده و دوره های آموزشی جهت ارتقا اعضا با محوریت حضور موفق در مسابقات کشوری رفاقت به صورت منظم و ماهانه برگزار گردد. همچنین جهت ترغیب اعضای جدید دریافت همراه کارت توصیه و عضویت اعضا در شبکه اجتماعی ماه نو مورد تاکید قرار گرفت.  ضمنا مقرر گردید زمانی معین شود جهت ارتباط موثر و بیشتر مسولان و اعضا جهت برگزاری جلسات ماهانه اعضا با معاونت به صورت مداوم و منظم.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی