مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


این روزها به لطف مهربانی نگاهشان، جشنواره ی ملی وبلاگ نویسی “دختر آفتاب” به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد بابرکت بانو و به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم، در حال اجراست. اخبار کامل جشنواره و شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه ی ملی را می توانید از پایگاه madare-abi.blo.ir پیگیر باشید. اما در کنار این اتفاق بزرگ و مبارک قصد داریم تا تمام وبلاگ نویسان سرزمین مان را سهمی کوچک از بیکران دریای کرامت شان ببخشیم و با راه اندازی موج وبلاگی دختر آفتاب، از هر کجای این آب و خاک دست قلم را بر سینه ی ارادتمان گذاشته و گوشه ای از واژه هامان را به زیارت بانو بکشانیم. چه در این جشنواره ی ملی شرکت کرده باشید و چه شرکت نکرده باشید، فقط با گذاشتن یک پست مرتبط با موضوعات جشنواره در وبلاگ خود و یا سایر شبکه های اجتماعی می توانید یکی از حلقه های این موج وبلاگی باشید. چیز زیادی نمی خواهیم که به لطف حضرت کریمه سلام الله علیها تا اکنون استقبال از این جشنواره ی ملی چشم گیر و دلگرم کننده بوده برایمان. فقط از آنجایی که اهل قلم را با دل معامله است، خواسته ایم که هر کدامتان جدای از مقررات و ضوابط اصلی شرکت در مسابقه، تنها با گذاشتن یک پست به این موج وبلاگی بپیوندید. می ماند چند نکته ی کوتاه؛ اول اینکه فرم ثبت نام در این موج وبلاگی را از پایگاه مدار آبی دریافت کرده و بعد از پر کردن به نشانی khorshid.qom@gmail.com بفرستید. فقط لازم به توضیح است که در قسمت “توضیحات بیشتر” این فرم، نوشتن جمله ی “مربوط به موج وبلاگی دختر آفتاب” ضروری است. دوم اینکه کد لوگوی این جشنواره و موج وبلاگی را از همان پایگاه، درون قالب وبلاگ تان قرار دهید. سوم اینکه هرکدام تان که توفیق شرکت در این موج را پیدا کردید، در انتهای پست نوشته تان، به رسم تمام موج های وبلاگی چند نفر از وبلاگ نویسان دیگر را دعوت به نوشتن کنید. چهارم، نوشته تان باید تحت یکی از موضوعات درج شده در پایگاه خبری دختر آفتاب باشد. و در آخر ذکر می کنیم که مهلت شرکت در این موج وبلاگی تا ۷ شهریور میباشد. پاسخ گوی تمام سوال های شما در پایگاه دختر آفتاب خواهیم بود. این را هم بگویم که به ضمانت حضرت سلطان علیه السلام، بعد از داوری این بخش، ۲ نفر از عزیزان شرکت کننده در این موج وبلاگی، کمک هزینه ی سفر به مشهد الرضا را دریافت خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی