مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در قم...

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزاری کارگاه آموزش مقدمات پیشگیریه اولیه از اعتیاد در این استان خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‏ احمر جناب آقای دکتر گل‏فشان، جناب آقای احمدیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، سرهنگ جعفریان رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر و جناب آقای مصباحی معاونت امور جوانان جمعیت هلال‏احمر و دیگر کارشناسان مرتبط برای 30 نفر از مربیان این استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، معاونت امور جوانان استان قم با توجه به پتانسیل بالا از لحاظ حضور نوجوانان و جوانان در این معاونت و با توجه به بحران اعتیاد در جامعه با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه تربیت کادر متخصص نمود.

محمد مصباحی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه با هدف تربیت کادر متخصص جهت ارتقا سطح آگاهی جوانان در اقشار مختلف جامعه برگزار شد و در این کارگاه 30 نفر از مربیان و اعضای فعال معاونت امور جوانان حضور داشتند.

وی افزود: در کارگاه مباحثی از قبیل مفاهیم تعریف مواد، مصرف، سوء مصرف، وابستگی، مکانیسم زیست شناختی مصرف مواد، عوامل زمینه‏ساز مصرف مواد و عوامل خطر و محافظ، پیشگیری و تعاریف آن، اصول و روش‏های پیشگیری از اعتیاد و در انتهای کارگاه نوع، طبقه‏بندی، اشکال مصرف، آثار کوتاه و بلند مدت، عوامل اثرگذار مواد بیان شد.

مصباحی در ادامه گفت: انتقال آموزش‏ها به گروه همسالان، ایجاد فضایی مناسب جهت آشنایی جوانان با مسائل روانی و اجتماعی اعتیاد به انواع مواد مخدر و ایجاد آگاهی بیشتر در خصوص راه‏های پیشگیری از اعتیاد در جامعه از دیگر اهداف این کارگاه بود.















نظرات  (۱)

با سلام
شما به دایرکتوری تبادل لینک وبلاگ نویسان ایرانی دعوت شده اید توجه کنید با ثبت لینک خود در این دایرکتوری شاهد افزایش بازدید وب سایت خود خواهید و لذت وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید در این دایرکتوری لیست وبلاگ های برتر را جمع آوری می کنیم با تشکر – مدیریت دایرکتوری www.zlinks.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی