مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

باران غدیر در قم برگزار می شود...

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

مسابقه کتابخوانی "باران غدیر"
معاونت امور جوانان استان قــــــم خبر داد:
به مناسبت عید غدیر خم مسابقه کشوری کتابخوانی باران غدیر در قم برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان همزمان با عید بزرگ غدیر خم، عیدالله اکبر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قــم از مسابقه کشوری کتابخوانی خطبه غدیر را با نام بـــاران غدیـــــــر خبر داد.
مصباحی گفت: با توجه به اولویت قرار دادن کارهای فرهنگی در این معاونت ،دومین مسابقه کتابخانی امسال را با جوایز نفیس برگزار می کنیم .
وی همچنین در مورد نحوه شرکت در مسابقه باران غدیر افزود؛ برای شرکت در مسابقه باران غدیر، ابتدا به سایت مدار آبی http://madare-abi.blog.ir/  مراجعه کرده پس از دریافت و مطالعه فایل pdf  کتاب سروش آفتاب نوشته سید حسین حسینی، سوالات مسابقه را دریافت کرده و پاسخ سوالات را به صورت عددی به سامانه پیامکی  500010003029881 ارسال کنند.
معاونت امور جوانان قم  شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد اعلام کرد و افزود  در سراسر کشور همه از 5 مهر ماه تا 18 مهر139 فرصت دارند در این مسابقه شرکت نمایید .و شماره همراه هایی که پاسخ صحیح به تمام سئوالات مسابقه را داده اند به صورت اتوماتیک (بدون دخالت دست!) از طریق سامانه پیامک جدا و به صورت اتفاقی از بین آنها تعداد 23 شماره در اختتامیه به صورت قرعه کشی انتخاب می شوند که 5  کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (نجف اشرف)
18 هدیه غیره نقدی (بسته فرهنگی نفیس) را دریافت خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی