مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اختتامیه اولین سوگواره ملی «هلال سرخ» به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار گردید. این سوگواره از اول محرم و همزمان با شصت و هفتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر به میزبانی معاونت امور جوانان و با محوریت «جلوه‌های بشردوستی در عاشورا» و در سه بخش عکاسی ـ دلنوشته ـ کتابخوانی آغاز به کار نموده بود که در پایان زمان تعیین شده، در بخش کتابخوانی 1933 نفر،‌عکاسی (در دو بخش حرفه‌ای و گوشی همراه) 751 عکس و در بخش دلنوشته (محتوای بلند و ریزنوشته) 374 اثر به دبیرخانه همایش ارسال گردید که پس از چندین مرحله داوری دقیق آثار و حذف آثار غیرتولیدی 19 نفر به عنوان منتخب در برنامه اختتامیه با اهدای لوح سپاس، تندیس و جوایز نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.


آئین اختتامیه سوگواره در تاریخ 16/9/93 مصادف با 14 صفر 1436 در سالن شهید آوینی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار گردید. در این برنامه پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی،‌مداح اهل بیت به ذکر مصیبت و مناقب امام حسین (ع) پرداختند. سپس دکتر گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن خوش‌آمدگویی به حضار به ذکر نکاتی پیرامون این سوگواره پرداختند و از معاونت امور جوانان به جهت انجام این امر تقدیر نمودندایاشن در ضمن صحبت‌هایشان اظهار امیدواری کردند که هلال احمر بتواند با انجام برنامه‌های اینچنینی رسالت فرهنگی خود را به جوانان سراسر کشور ارائه نماید.

سخنران این برنامه نیز خطیب ارجمند حجه‌الاسلام دارستانی بودند که با صحبت‌ پیرامون این برنامه حضار را به فیض رساندند.

در ادامه برنامه کلیپ تهیه شده از عکس‌های منتخب ارسالی به سوگواره به نمایش درآمد. و گروه سرود مهرورزان هلال،‌معاونت امور جوانان نیز به اجرای برنامه پرداختند. در این برنامه مسؤولین استانی و جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

در پایان این برنامه از منتخبین بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد. بخش پایانی برنامه نیز اختصاص به تجلیل از جوانان برتر معاونت امور جوانان داشت که طی آن از 6 نفر از جوانان کانون‌‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد. همچنین از مربی و داور کشوری مسابقات رفاقت مهر به جهت همکاری و کسب عناوین برتر کشوری توسط اعضای معاونت امور جوانان تجلیل به عمل آمد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی