مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبرداد،

برگزاری کارگاه‏های آموزشی کارزار شیشه  در جمعیت هلال احمر قم

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزاری کارگاه‏های آموزشی کارزار شیشه در جمعیت هلال احمر قم خبرداد،

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد مصباحی با اعلام این مطلب اظهارداشت: معاونت امور جوانان با توجه به پتانسیل بالا از لحاظ حضور نوجوانان و جوانان در این معاونت و با توجه به بحران اعتیاد در جامعه با همکاری اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به برگزاری کارگاه‏های آموزشی کارزار شیشه همگام با طرح رسانه‏ایی کارزار شیشه نمود.

وی گفت:  این کارگاه‏ها با هدف ارتقاء سطح آگاهی جوانان از مضرات و عوارض اعتیاد به مواد مخدر به خصوص شیشه برگزار گردید.

مصباحی بیان داشت:  در این کارگاه که در دو نوبت برگزار گردید 50 نفر از اعضاء فعال معاونت امور جوانان حضور داشتند که در ان  مباحثی از قبیل مفاهیم، خطرات و مضرات این ماده، اثرات و ... بیان گردید.

 وی انتقال آموزش‏های (مفاهیم، سوء مصرف مواد و ...) به گروه همسالان، ایجاد فضایی مناسب جهت آشنا نمودن جوانان به مسائل روانی و اجتماعی اعتیاد به انواع مواد مخدر و آگاه سازی جوانان نسبت به مقابله با پیشنهادات مصرف مواد از سوی افراد مختلف  را ا ز اهداف برگزاری برنامه دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی