مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اولین جشنواره قرآن و عترت هلال احمر...

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبرداد:اولین جشنواره سراسری قرآن وعترت  برگزار می شود
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزاری اولین جشنواره سراسری قرآن وعترت خبرداد و گفت: مرحله استانی این مسابقات روزهای دهم و یازدهم اسفندماه در قم برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم محمد مصباحی اظهارداشت: ازآنجا که فلسفه وجودی تشکیل سازمان جوانان حضور موثروفعال و متعهدانه جوانان  و نوجوانان در ارائه خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه است ، تلاش  در جهت مستحکم نمودن پیوند آنان با قران وعترت امری ضروری ومهم است  .
وی گفت: به همین منظور جمعیت هلال احمر با استعانت  از ذات مقدس الهی اولین جشنواره سراسری  قران و عترت  را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی جهت جوانان 18تا 29 سال و کارکنان جمعیت برگزار می نماید .
مصباحی رشته های های این مسابقات را شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان ( ویژه برادران )، حفظ دو جزء، 5 جزء ، حفظ 10 جزء، حفط 20 جزء ، دل نوشته، حفظ احادیث موضوعی0حفظ ایات موضوعی  و مفاهیم قرانی  دانست.
 وی با بیان اینکه اعضای سازمان جوانان هلال احمر که  در رده سنی 18 تا 29 سال می باشند و کارکنان جمعیت هلال احمر می توانند دراین مسابقات شرکت کنند بیان داشت: جذب و هدایت و اشنا نمودن نسل جوان  با فرهنگ  قران و عترت  ، تقویت روحیه خدمت ، احسان واز خودگذشتگی  به همنوعان و تمسک به ثقلین به عنوان تنها راه رستگاری از اهداف ایمن مسابقات است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه مهلت ثبت  نام  تا 22 بهمن ماه می باشد افزود: علاقه مندان جهت دریافت فرم ثبت نام می توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه به مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر قم مراجعه و یا با شماره تلفن  37724200 و 37702811 تماس حاصل نمایند



برای شرکت در بخش های مختلف این مسابقه قرآنی ویژه اعضای سازمان جوانان در سراسر کشور


 آیین نامه شرکت در اولین جشنواره قرآنی (قرآن و عترت)

از اینجــــــــــــا   و اینجـــــــــــا دریافت کنید ...


کتاب مربوط به آیات را از اینجــــــا دریافت کنید


آیین نامه داوری مسابقات را  اینجا دریافت کنید


و به جهت دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به پایگاه اطلاع رسانی اولین جشنواره قرآن و عترت هلال احمر...

به نشانی قرآن و عترت

نظرات  (۱)

با سلام
لطفا جزوه مفاهیم را هم برای دانلود بگذارید
و تارخ برگزاری را نیز قید فرمایید
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی