مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

 بسمه تعالی
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

 اقدام نفرت انگیز و بی شرمانه دست اندرکاران استکبار جهانی و مجله منحوس فرانسوی "شارلی ابدو" که با انتشار  نسخه کاریکاتور توهین آمیز علیه رسول مهربانی ها و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)قلب امت اسلامی را جریحه دار کرده است.و بدون تردید این حرکات بی پاسخ نخواهد ماند و تبعات این تمسخر و توهین ها دامن گیر سرمداران آن خواهد شد.
این کار شنیع و توهین به مقدسات ادیان در حالی رقم میخورد که دشمنان اسلام آن را آزادی بیان می دانند در صورتی که  بر طبق بسیاری از کنوانسیون های حقوق بشر از جمله اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل متحد مصوب 1948، ماده 19 کنوانسیون بین المللی مدنی و سیاسی، کنوانسیون حقوق بشر مصوب 1969، اعلامیه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد در 1996، بیانیه اجلاس سران سازمان ملل متحد در 12 دسامبر 2003 و بیانیه مصوبه اجلاس دوربان در سال 2003، که در آنها توهین به ادیان و چهره های آسمانی محکوم شده است.

 امروز بیش از هر دوره دیگر مردم دنیا که شاهد افول قدرت ها ضد اسلامی هستند و نیاز به معنویت دارند، از این رو بنگاه های بزرگ قدرت دست به دامن توهین وهجو گویی به مقدسات اسلامی در قالب پروژه اسلام هراسی زده اند وبا کور دلی تمام در صدد ایجاد چهره ای خشن از دین خوبی ها و پیامبر مهربانی ها هستند.

 لذا اعضای جوان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم که این اقدامات بی شرمانه را نشانه ی ضعف و ترس استکبار جهانی می داند و قویا این حرکت موهن و غیر قابل بخشش را محکوم می کنند...




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی