مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:

برگ زرین خادمی کریمه اهل بیت(س) در دفتر جوانان حاضر در طرح نوروزی

معاون امور جوانان استان قم از اقدام خودجوش و ابتکاری جوانان قم در طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به ارائه خدمات مختلف به عموم مردم و مسافرین و زائرین در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی از اقدام ابتکاری جوانان حاضر در طرح ملی قم خبر داد و اظهار کرد: در 24 اکیپ ثابت و سیار طرح ملی نوروزی قم هر روز تعدادی از اعضا به صورت کاملا داوطلبانه حاضر می شوند که این اعضاء در اقدامی خودجوش اعلام کردند که حق الزحمه یک روز حضور خود در طرح را برای عرض ارادت به بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه و مفتخر شدن به خادمی زائرین آن حضرت دریافت نخواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح ابتکاری، اعضا حاضر در طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی قم ضمن ابراز ارادت به ساحت کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگ زرین دیگری در دفتر خدمت داوطلبانه پانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت 94 ورق زدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اقدام بشر دوستانه دیگری از سوی جوانان حاضر در طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: تعدادی از اعضای حاضر در طرح در اقدام دیگری یک روز حق الزحمه حضور خود را به نیازمندان هدیه کردند.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز، وب بسیار خوبی دارید..!
اگه تونستید به وب من هم سری بزنید، خوشحال میشم..!
ضمناً آماده ی تبادل لینک هم هستم اگه شما بخواید..!
Www.javadlandook.blog.ir
Www.daanestanihaa.blogfa.com
جوادلندوک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی