مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشنواره غذای سالم غنچه های هلال احمر در هفته سلامت...

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

معاون امور جوانان استان قم همزمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها از برگزاری جشنواره غذای سالم در هفته سلامت با حضور مادران و غنچه های هلال احمر خبر داد:

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ مصباحی اظهار داشت: با توجه به همزمانی ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، و آغاز هفته سلامت و شعار بهداشتی امسال «ایمنی غذا» از مزرعه تا سفره ؛ صبح روز چهارشنبه 19 فروردین ماه جشنواره غذاهای سنتی سالم ایرانی و دسر، با حضور ۱۱۰ نفر از اعضای کانون غنچه های هلال احمر پیش دبستانی اندیشه قم به همراه خانواده هایشان در بوستان نرگس برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با اجرای جشن و برنامه های متنوع در بوستان  بانوان قم همراه بود، با هدف تغذیه سالم خانواده های ایرانی، جشنواره غذا که در آن ۵۳ نوع  پیش غذا، غذا و دسر توسط مادران غنچه ها تدارک دیده شده بود نیز بر پا شد و در پایان جشنواره، غذاها با حضور چهار داور تست و از چهار نفر برتر که امتیاز بالاتری در تزئینات زیبا و طعم بهتر غذا را کسب کردند به عنوان برگزیده با اهدا هدایایی تقدیر گردید.
وی در ادامه افزود: در حاشیه این مراسم کودکان به همراه خانوادهایشان از همه غذا ها استفاده کرده و با انجام بازی های جمعی روز مفرحی را سپری کردند.
گفتنی است؛ در این مراسم از سوی معاونت امور جوانان استان قم هدایای فرهنگی به رسم یاد بود به همه غنچه های هلال احمر اهدا شد.
  • محمد مصباحی

غنچه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی