مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه هماهنگی  و  هم اندیشی دبیران دانشگاه ها  جهت فعالیت های  جدید در سال 1394 و تشریح برنامه های سال جدید و  استفاده از  طرح های پیشنهادی برای هرچه بهتر بر گزاری جلسات و فعالیت ها  دبیران  در سال جدید ..

با حضور دبیران دانشگاههای قم، آزاد، علوم پزشکی،  پردیس فارابی، پیام نورقم و سلفچگان، سماء، اصول دین، ایت ا.. طالقانی، علمی کاربردی هلال احمر ، جهاد دانشگاهی  و صنعتی برگزار شد.

محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تقدیر از فعالیتهای کانونهای دانشجویی اظهار کرد: اعضای کانون دانشجویی جزء نخبگان معاونت امور جوانان هستند که می‌توانند با تشکیل تیمهای امدادی در دانشگاهها و حضور در برنامه های بشردوستانه و امدادی نقش به سزایی داشته باشند

در ادامه مراسم قادری  کارشناس دانشجویی جمعیت هلال احمر به تبیین  فعالیتهای هفته هلال احمر در دانشگاهها پرداخت و بیان کرد: فعالیتهای کانون هلال احمر در چهار قسمت امدادی ،بشردوستانه، فرهنگی و مذهبی در دانشگاهها در حال انجام است.

در ادامه این نشست اعضا طرحهای پیشنهای آتی خود را تبیین کرده و نیازها و امکانات خود را توضیح دادند

اطلاع رسانی در در خصوص برگزاری کنگره چند رسانه ای «اخلاق و کرامت انسانی» نیز از بخش‌های دیگر این هم‌اندیشی بود که با حضور خوب اعضا به اجرا رسید.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی