مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی با هدف ارزیابی اجرای این طرح برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی از برگزاری جلسه هم اندیشی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد و اظهار کرد: به منظور یافتن نقاط قوت و ضعف طرح 94 جلسه هم اندیشی با حضور معاون امور جوانان و مسولین کمیته‌ها و اعضای ستاد برگزار شد.

وی در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصر از اقدامات هر کمیته، از توزیع به موقع اقلام هویتی سازمان مثل چادر،کاور،دوچرخه،پرچم و لوح های فشرده صوتی و... و توانمند بودن نیروهای جوان داوطلب قم در سال 94 نسبت به سال های گذشته و تشکیل کمیته ها و ارائه شرح وظایف برای اعضای ستادی و پوشش لباس متحدالشکل، جهت افزایش هر چه بیشتر نظم اعضای حاضر در طرح ملی و برپایی ایستگاه فرهنگی درپایگاه های طرح ملی و برگزاری آموزش های علمی به عنوان نقطه قوت اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوورزی قم، در سال 1394 یاد کرد و با اشاره به کمبود امکانات و بودجه برای مجموع فعالیت ها و عدم همکاری بعضی ادارات استان به عنوان نقاط ضعف گفت: در پایان این جلسه جمع بندی نهایی انجام شد تا بررسی و ثبت آن در سالهای آتی، باعث کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت  در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی شود .
گفتنی است طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال جاری توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان قم به اجرا رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی