مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با بیان اینکه بزرگ‏ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است، اظهار کرد: مهم‏ترین بخش این نیروی را باید در نسل جوان یافت، چرا که گردش چرخ‏های عظیم تولید، امنیت کشور و نیز پرداختن به مسائل گوناگون هنری، آموزشی و تعلیم و تربیت، با دست توانا و قدرتمند جوانان انجام می‏گیرد.
وی ادامه داد: در همه کشورها، آثار پرارج فعالیت جوانان در تمامی مظاهر زندگی آشکار است و نیروی خستگی ناپذیر نسل جوان، مایه امیدواری تمام ملت هاست.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه ده کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی به آموزش‏های علمی جهت مدیریت کارآمد بحران و خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه و ضرورت آموزش‏های گوناگون جوانان این مرزوبوم این جمعیت برآن شد تا با ارائه آموزش‏های گوناگون گامی اساسی در پیشبرد این امر بردارد.

مصباحی گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال ‏احمر با توجه به پتانسیل بالا از لحاظ حضور جوانان در این معاونت و با توجه به تأکیدات دولت جهت آموزش جوانان و آگاه سازی ایشان در تمامی امور علمی، هنری، فرهنگی و اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه‏ها و دوره‏های آموزشی گوناگونی در طی سال گذشته کرده است.

وی به تشریح محورهای برگزاری این دوره‌ها پرداخت و بیان کرد: این دوره‏ها با هدف آگاه‏سازی افراد، ایجاد انگیزه و همچنین جهت جذب و توانمندسازی ایشان با محور‏های امدادی (امدادوکمک‏های اولیه (همگانی)، مداخلات اجتماعی و روانی، بهداشت باروری در بلایا، مهارت‏های پایه داوطلبی و …)، فرهنگی و اجتماعی (مهارت‏های زندگی، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و آشنایی با عوارض و مخاطرات مواد مخدر، رفتارهای پرخطر و مواد روان‏گردان، تئوری انتخاب، کارزار شیشه و …) و علمی و هنری (دوره‏های رایانه و زبان انگلیسی، هنرهای دستی و هنرهای تجسمی و …) در سال ۹۳ برگزار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها ۲۰ هزار و ۳۶۸ نفر از اعضاء معاونت امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم در قالب ۸۰۴ دوره شرکت کرده‌ا ند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی