مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اجرای برنامه های متنوع با محوریت جوانان در هفته جوان توسط هلال احمر

محمد مصباحی اظهار کرد: در این نشست شیوه نامه برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته جوان در سال ۱۳۹۴ با حضور دبیر و سخنگوی ستاد هفته جوان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت هفته جوان مطرح شد.
وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد به منظور بزرگداشت هفته جوان، تمامی دستگاه های اجرایی متناسب با وظایف و ماموریت های تخصصی دستگاه متبوع نسبت به ارائه تسهیلات ویژه و رایگان به جوانان در طول هفته جوان اقدام نمایند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این نشست پیشنهاداتی ارائه شد که از جمله آنها می توان به برگزاری کارگاه توانمند سازی جوانان و مشاوره تحصیلی و خانوادگی رایگان، تقدیر از زوج های عضو معاونت امور جوانان، اهداء جهیزیه به نوعروسان با هماهنگی خیرین و همچنین همکاری در برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با اداره کل ورزش و جوانان در هفته جوان اشاره کرد.
مصباحی با بیان اینکه در هفته ی جوان همچون سنوات گذشته معاونت امور جوانان استان قم برنامه های متنوعی را با محوریت جوانان برگزار خواهد کرد، افزود: در این هفته در نظر داریم با حضور اعضای جوان، مراسم جشن و تجلیل از جوانان برتر کانون ها را برگزار کنیم و جشن خانوادگی پرسنل و تقدیر از فرزندان جوان پرسنل نیز از دیگر برنامه های هفته جوان در جمعیت هلال احمر خواهد بود.
وی از دیدار جوانان با مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه استان و دیدار دبیران کانون ها با مدیرعامل استان و آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در این هفته خبر داد و خاطر نشان کرد: تخفیف وِیژه کلاس های آموزشی و ثبت نام رایگان در کتابخانه مرکز امور جوانان هلال احمر در این هفته جز برنامه های پیش بینی شده می باشد.
وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای جوان امدادگر، غبارروبی مزار شهداء، اهداء خون و برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری انتخابات کانون طلاب جامعه الزهراء و اردوی تفریحی ویژه اعضای کانون های جوانان در هفته جوان نیز از اولویت های برنامه ریزی گرامیداشت هفته جوان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی