مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با ایام نیمه خرداد ماه؛ طرح بزرگ منتظران ظهور توسط جوانان هلال احمر قم برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با توجه به تقارن و همزمانی ایام نیمه شعبان و 14 و 15 خرداد و حضور میلیونی مسافرین و زائرین در استان قم، طرح بزرگ منتظران ظهور همچون سال های گذشته با همت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار و تمامی امکانات جمعیت هلال احمر استان برای استقبال از زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بسیج خواهد شد.

در این طرح با برپایی بیش از 10 اکیپ ثابت و سیار در قالب پروژه سحاب راهنمایی زائرین و مسافرین، 200 نفر روز از جوانان هلال احمر به مدت 4 روز تحت عنوان "طرح بزرگ منتظران ظهور" در محورهای مواصلاتی استان، محدوده مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و..، مستقر شده و نسبت به راهنمایی زائرین، توزیع نقشه و بروشورهای فرهنگی اقدام خواهند کرد.
همچنین قرار است با توجه به حضور میلیونی زوار و عاشقان امام زمان(عج) در شهر مقدس قم، از این فرصت ارزشمند برای انجام کارهای محتوایی و فرهنگی، با حضور در نمایشگاه "زیارت و گردشگری مذهبی" در مسجد مقدس جمکران بهره گیری شود.
بر اساس این طرح جوانان هلال احمر قم ضمن برپایی ایستگاه سلامت(تست قند خون و کنترل فشار خون) نسبت به توزیع کتاب و بروشورهای فرهنگی، معرفی فعالیت‌های حوزه جوانان جمعیت هلال احمر، حضور روحانی برای پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات مهدویت، اهدای بروشورهایی حاوی مطالبی در خصوص انتظار، مهدویت و صلح جهانی در اختیار مراجعه کنندگان نیز اقدام کنند. 

نظرات  (۱)

  • مـــسیـــرا
  • باسلام.

    لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

     

    عنوان مطلب:      گزیده نامه امام زمان به شیخ مفید

    لینک مطلب:  http://masira.ir/index.php?newsid=115

     

    تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی