مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



پنجمین جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان قم به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در فرهنگ‌سرای جوان قم برگزار شد و در این مراسم عنوان جوان برتر عرصه فعالیت های اجتماعی به عضو معاونت امور جوانان استان قم تعلق گرفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: معاونت امور جوانان از حضور مهدی رستگار پویا به عنوان یکی از جوانان برتر پنجمین جشنواره تجلیل از جوانان برتر استانی که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در فرهنگ‌سرای جوان قم برگزار شد خبر داد:
مصباحی با اشاره به اینکه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان مهمان در این مراسم حضور داشت افزود: این مراسم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم و دبیر موسسات فرهنگی استانی و جوانان برتر استان و تعدادی از جوانان هلال احمر قم برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد:در این جشنواره از جوانان برتر استانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ؛ هنری و ورزشی  به عنوان جوان برتر استان قم معرفی و با دریافت تندیس و لوح یادبود مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون امور جوانان استان قم در ادامه با اشاره به سوابق مهدی رستگار پویا؛ جوان داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم یاد آور شد:در مراسم میثاق با آرمانهای امام و دیدار با یادگار امام خمینی(ره) در روز جوان که توسط سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد از 10 عضو برگزیده سازمان جوانان هلال احمر تقدیر شد. که ایشان به عنوان یکی از برگزیدگان و به عنوان نماینده جوانان استان قم معرفی شد.

مصباحی افزود: از دیگر سوابق این جوان برتر و فعال  استان قم و عضو برگزیده سازمان جوانان می توان به ۹ سال سابقه عضویت داوطلبانه در استان به عنوان دبیرکانون جوانان و حضور مستمر و فعال در عرصه برگزاری کاروان های نیکوکاری، اردوهای جهادی، اکیپ های سحاب و ستاد اجرایی طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و حضور داوطلبانه و فعال در زلزله تبریز و سیل استان قم؛ دارای مدرک مربیگری ورزشی و کسب مقام اول مسابقات ورزشی دانشجویان کشور در رشته جودو دارنده چندین مدرک تخصصی امدادی و لوح های سپاس از مسئولان استانی کشوری اشاره کرد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی