مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در قم آغاز شد...

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ
با حضور جمعی از مسئولان استانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در قم آغاز شد
طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان قم با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان قم امشب در سالن اجتماعات ساختمان معاونت امور جوانان این سازمان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از کسب رتبه‌های برتر توسط جوانان قمی در مسابقات علمی خبر داد و بیان کرد: چهار برنامه ملی توسط جمعیت هلال احمر استان قم در سال گذشته برگزار شده است.
محمد گل‌فشان با تاکید بر اینکه برای برطرف‌سازی مشکلات جوانان باید از ظرفیت‌های مختلف استانی استفاده کرد، بیان کرد: امیدواریم دستگاه‌های مختلف اجرایی استان همکاری مناسبی با معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر داشته باشند تا بتوانیم برای جوانان قمی گام‌های مناسبی برداریم.
همچنین استاندار قم طی سخنانی با تاکید بر اینکه جوان جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد، ادامه داد: در دوران شاهنشاهی جوانان با ویژگی‌های نامناسبی در جمعیت هلال احمر حضور داشتند اما اکنون جوانان هلال احمر افتخار ملت ایران اسلامی هستند، چراکه زندگی خود موفقیت‌های بسیاری داشته‌اند.
گفتگوی صمیمانه جوانان با استاندار قم:
پس از صحبت های مدیرعامل دو نفر از جوانان به نمایندگی از اعضای معاونت امور جوانان استان قم مطالبات و درخواست های اعضای داوطلب جوان را در حضور استاندار قم مطرح کردند:
علی توکلی جوان برتر استان و دبیر سابق کانون جوانان به نمایندگی از برادران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده جوانان هلال احمر قم در طرح های ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی و منتظران ظهور در ایام اعیاد شعبانه و سایر برنامه های داوطلبانه اعضای جوان هلال احمر از استاندار به عنوان متولی اصلی در امور مختلف استان درخواست کرد، ضمن اینکه استاندار شخصا نگاه و اهتمام ویژه به بخش جوانان هلال احمر دارد حمایت از این بخش را در سایر نهادها و دستگاهای مرتبط با جوانان استان تقویت کند.
وی در ادمه صحبت های خود ضمن تقدیر از حضور مدیران ارشد استانی در میان جوانان هلال احمر عنوان کرد: جوانان قم با توجه به فعالیت های گسترده در داخل استان و حضور قوی در برنامه های مختلف کشوری به عنوان الگویی موفق، نیاز به ساخت اردوگاه ویژه آموزش و برنامه های فرهنگی و... دارند.
وی در ادامه اظهار کرد : شما با دادن امتیازات فرهنگی و تفریحی رایگان شهری و حمایت بیشتر از قبل نسبت به جوان داوطلبی که در سطح استان قم به خدمت رسانی بدون چشمداشت مشغول است می توانید استانی پویا و جوانانی همیشه موفق در تمام عرصه ها تربیت کنید.
توکلی سخنان خود را با یک پیشنهاد پایان داد و افزود : به نمایندگی از اعضای جوان جمعیت هلال احمر از شما به عنوان استاندار درخواست می کنیم در اتاق فکری که در مرکز امور جوانان ما تشکل شده نماینده ای داشته باشید تا مشکلات و پیشنهادات جوانان را به اطلاع شما برساند.
در بخش دوم گفتگوی صمیمانه جوانان هلال احمر قم  با استاندار، خدیجه مهرنژاد عضو سابق شورای اجرایی کانون جوانان قم به نمایندگی از اعضای جوان خواهر ضمن ارایه گزارشی از عملکرد فرهنگی و حضور پر رنگ جوانان هلال احمر استان قم در برنامه های ملی و کشوری از استاندار درخواست کرد، با توجه به حضور فعالانه جوانان قمی در هلال احمر و اعتماد خانواده ها به این جمعیت، توجه ویژه ای به بخش معاونت جوانان داشته باشد و فضای مناسب و امکانات لازم را برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر جوانان را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهد.
حجت‌الاسلام والمسملین محمدصادق صالحی‌منش با بیان اینکه حرکت‌های گسترده‌ای تاکنون توسط جمعیت هلال احمر استان قم انجام شده است، یادآور شد: مسئولان استانی باید بستر استفاده مناسب جوانان از اوقات فراغت تابستان را فراهم سازند.

در پایان این مراسم از اعضاء فعال معاونت امور جوانان تقدیر به عمل آمد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی