مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
استاندار قم: مسئولان بستر استفاده مطلوب جوانان از فرصت اوقات فراغت را مهیا کنند
استاندار قم با بیان اینکه حرکت‌های گسترده‌ای تاکنون توسط جمعیت هلال احمر این استان انجام شده است، گفت: مسئولان استانی باید بستر استفاده مناسب جوانان از اوقات فراغت تابستان را فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش  در مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان قم که در ساختمان معاونت امور جوانان این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه هلال احمر در عرصه‌های مختلف موفق‌های بسیاری داشته است، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به قشر جوان جامعه اسلامی به دستگاه خاصی محدود نمی‌شود بلکه بخش‌های مختلف جامعه باید برای برطرف‌سازی مشکلات این قشر گام بردارند.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مطرح کرد: جوانان هلال احمر به صورت مستمر برای امدادرسانی به اقشار مختلف جامعه اسلامی گام بر می‌دارند.
استاندار قم با تاکید بر اینکه جوان جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد، ادامه داد: در دوران شاهنشاهی جوانان با ویژگی‌های نامناسبی در جمعیت هلال احمر حضور داشتند اما اکنون جوانان هلال احمر افتخار ملت ایران اسلامی هستند، چراکه زندگی خود موفقیت‌های بسیاری داشته‌اند.
وی با بیان اینکه حرکت‌های گسترده‌ای تاکنون توسط جمعیت هلال احمر استان قم انجام شده است، یادآور شد: مسئولان استانی باید بستر استفاده مناسب جوانان از اوقات فراغت تابستان را فراهم سازند.
صالحی‌منش به همدلی و همیاری دستگاه‌های استانی اشاره کرد و افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان قم با توجه به ظرفیت‌ها برای برطرف‌سازی مشکلات جوانان قمی اقدامات قابل توجهی انجام داده و این برنامه‌ها را گسترش می‌دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی