مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقه فرهنگی "جوانان مهدوی" با همکاری شبکه اجتماعی ماه نو سازمان جوانان هلال احمر خبر داد: 

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم : معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه پرسنل و اعضای سازمان جوانان هلال احمر با همکاری شبکه اجتماعی ماه نو خبر داد.

محمد مصباحی اظهار کرد: تمامی اعضا و پرسنل سازمان جوانان در سراسر کشور می توانند با دریافت سوالات از طریق شبکه اجتماعی ماه نو در این مسابقه شرکت نمایند.

وی افزود : این مسابقه که با محوریت ایام شعبان و با مباحث مهدوی و احادیث مرتبط با جوانان طراحی شده با همکاری مدیرشبکه اجتماعی ماه نو از روز جوان بر روی صفحه ورودی شبکه اجتماعی ماه نو سازمان جوانان بارگذاری شده و علاقمندان با داشتن شرایط لازم می توانند به صورت انلاین در این مسابقه شرکت نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه برای اولین بار این امکان را فراهم کرده است تا اعضایی که هنوز به این شبکه نپیوسته اند با دریافت کد رهگیری بتوانند در این مسابقه شرکت نمایند خاطر نشان کرد، اسامی افرادی که به تمام سوالات پاسخ صحیح بدهند در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و به منتخبین جوایزی از سوی معاونت امور جوانان با همکاری نمایندگی ولی فقیه استان  استان قم اهدا می شود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی