مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم کارگاه "مهدی‎ یاوران جوان" هلال احمر برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه معارف مهدویت ویژه اعضای کانون جوانان هلال احمر در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دوره آموزشی و کاربردی معارف مهدویت، با حضور بیش از 50 نفر از اعضای کانون جوانان و با همکاری نماینده ولی فقیه استان قم در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد.
در این کارگاه که روز شنبه این هفته در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد؛ اساتیددر سه کارگاه آموزشی با محورهای مرتبط با مهدویت از جمله مهدویت و نماز، سبک زندگی، و پاسخگویی به مسایل مهدوی و...به بررسی ابعاد مختلف مباحث مهدوی برای جوانان پرداختند.
در بخش اول این اردوی مهدوی جوانان هلال احمر  از نمایشگاه دائمی انتظار و بصیرت که در مجمتع یاوران مهدی عج برپا شده است بازدید کردند.
در ادامه این گارگاه مهدوی حجت الاسلام والمسلمین علامه مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم  به تبیعین وظایف منتظران پرداخت و اظهار کرد: جوانی بهترین زمان برای شناخت امام عصر عج و معرفت به وظایف یک منتظر واقعی است.
 وی یکی از مشهورترین ویژگی های یاران حضرت را جوانی برشمرد و عنوان کرد: جوانان برای اینکه بتوانند ارتباط خوبی با امام زمان خود داشته باشند باید با معالعه و آگاهی معرفت خویش نسبت آن حضرت را افزایش دهند.

در ادمه مدرسان این کارگاه ها به تشریح مباحث مختلف مهدوی و ارتباط نماز با مهدویت پرداختند و فعالیت‎های داوطلبانه و عام المنفعه اعضای جوان جمعیت هلال احمر را راهی برای گسترش فعالیت‎های مهدوی و انتظاری شایسته ی یک مهدی یاور واقعی در سطح کشور دانستند.
گفتنی است، اعضای جوان هلال احمر در پایان کارگاه های مهدوی برای اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی