مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به منظور ارزیابی عملکرد معاونت امور جوانان در نیمه شعبان،
جلسه هم اندیشی و ارزیابی طرح منتظران ظهور با هدف ارزیابی عملکرد معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در ایام نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به اینکه معاونت امور جوانان هر ساله به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک نیمه شعبان، اقدام به برپایی اکیپ‏های فرهنگی و راهنمایی مسافرین و زائران می‏نماید، اظهار کرد: این معاونت امسال نیز همچون گذشته اقدام به برپایی 10 اکیپ ثابت و سیار که در آن حدود 50 هزار نسخه نقشه توزیع شده، در محدوده مسجد مقدس جمکران کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد زیادی از زائران از خدمات ایستگاه سلامت، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه فرهنگ زیارت  و سایر برنامه‏ها بهره‏مند شده اند، گفت: بی‏شک اجرای هر برنامه‏ای دارای نقاط قوت و نقایصی در مراحل اجرای آن می‏باشد. این طرح نیز از این قاعده مستثنی نبوده لذا پس از پایان اجرای طرح منتظران ظهور، معاونت امور جوانان بر آن شد تا با برگزاری نشست‏هایی به بررسی و ارزیابی این برنامه بپردازد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: در همین راستا با برگزاری جلسه‏ای با حضور کارشناسان و عوامل اجرایی طرح ضمن نقد و بررسی مشکلات و معظلات پیرامون طرح، جمع بندی  و اجماع نظرات صورت پذیرفت. سپس با هماهنگی صورت گرفته، موارد دسته بندی شده طی جلسه ای با حضور مدیرعامل، روابط عمومی و سایر مسؤلین درگیر در طرح  نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه دکتر گل‏فشان ضمن استماع نظرات و مشکلات مطروحه و تشکر از عوامل برگزارکننده، اظهار امیدواری کرد تا موارد و موانع پیش روی روند اجرایی طرح با مدیریت و تدبیر در سال‏های آتی رفع شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی