مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با حضور اعضای کانون های دانشجویی قم؛
کارگاه مهارتی چادر زنی و اسکان اضطراری برگزار شد
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان قم از برگزاری کارگاه تخصصی اسکان اضطراری و چادر زنی ویژه دانشجویان در دروه پاسخگوی به سوانح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد مصباحی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به مدت 2 روز در محل سایت پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر این استان با حضور 40 نفر از اعضا و سرتیم های کانون های دانشجویی به صورت مجزا در دو گروه برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با انواع شیوه های طراحی اردوگاه در حوادث و چادرزنی و مدیریت اردوگاه ها و پاسخگویی در حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی، عنوان کرد و افزود: مباحثی که دراین دوره آموزش داده شد شامل اسکان اضطراری، چادرزنی، طراحی اردوگاه و پاسخگویی به سوانح بوده است .

وی در ادامه تصریح کرد: تربیت و توان افزایی سرتیم های کانون های دانشجویی می تواند گام موثر در ارتقا دانش امدادی اعضای فعال در دانشگاه بوده وهمچنین جمعیت هلال احمر می تواند در مواقع لزوم از این پتانسیل در حوادث، با حضور تیم های تخصصی و کارآمد بهرمند شود.

گفتنی است؛ برگزاری این کارگاه ها، پیرو آموزشهای پیشین سرتیمهای امدادی دانشجویی کانون های دانشجویی قم در طرح غنی سازی اوقات فراغت معاونت امور جوانان برنامه ریزی شده و از مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا نیمه شهریور ادمه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی